середа, 30 березня 2016 р.

Рекомендації батькам

При спілкуванні з дітьми бажане вживання таких висловлювань:
·         Ти в мене найрозумніший (красивий і т. д.).
·         Як добре, що в мене є ти.
·         Ти в мене молодець.
·         Я тебе дуже люблю.
·         Як ти добре це зробив, навчи й мене.
·         Дякую тобі, я тобі дуже вдячна.
·         Якби не ти, я б ніколи з цим не справився.
Постарайтесь використовувати перераховані бажані висловлювання якнайчастіше.

 Рекомендації батькам:
1) Безумовно приймайте свою дитину.
2) Активно слухайте її переживання, думки.
3) Якнайчастіше спілкуйтеся з нею, займайтеся, читайте, грайте, пишіть один одному листи та записки.
4) Не втручайтесь у її заняття, що їй по плечу.
5) Допомагайте, коли просить.
6) Підтримуйте та відзначайте її успіхи.
7) Розповідайте про свої проблеми, діліться своїми почуттями.
8) Вирішуйте конфлікти мирно.
9) Використовуйте у спілкуванні фрази, що викликають позитивні емоції.

10) Обіймайте та цілуйте один одного не менше чотирьох разів на день.

Немає коментарів:

Дописати коментар