середу, 7 квітня 2021 р.

 Розвиток креативності молодших школярів шляхом використання конструктора LEGO

Уперше термін «креативність» було вжито психологом Д. Сімпсоном у 1922 році. Учений вважав, що «креативність» – це здатність людини відмовитися від стеоретипних способів мислення  «здатність до руйнування загальноприйнятого, звичайного порядку походження ідей у процесі мислення».

 Розглядають креативність як:

 • загальну здатність до творчості

• властивість особистості

• здатність особистості виходити за межі заданої

• процес прояву власної індивідуальності

• обов’язкову характеристику представника педагогічної професії

«Креативність – це цілісний процес генерації ідей, їх розвитку та перетворення на цінності. Цей процес поєднує в собі те, що люди називають новаторством». Він відзначає одночасно мистецтво породження нових ідей і науку відточування цих ідей до стадії відтворення в дійсності.

Використання конструктора LEGO для розвитку креативного мислення молодших школярів.

Урок Навчання грамоти. Письмо.

Робота над реченням.Вправа «Виростимо речення»

Діти вчаться :застосовувати отриманні знання про речення;висловлювати думку усно та письмово.Основні завдання:

·        діти виконують завдання самостійно або в малих групах;

·        починаютьгру з 1 цеглинки – 1 слова;

·        педагог додає по 1 цеглині,діти по 1 слову;

·        таким чином отримуємо поширене речення.

Наприклад:

Дівчинка.

Дівчинка співає.

Дівчинка співає пісню.

Дівчинка співає  пісню веселу.

-Скільки слів у реченні?

-З якої букви пишемо початок речення?

-Як пишемо слова в реченні?

-Який розділовий знак ставимо в кінці речення?

Запис речення в зошит.

 

Урок « Я досліджую світ»

Тема.Якими бувають тварини?

Гра «Неіснуюча тварина»

Завдання : створити неіснуючу тваринку , придумати про неї історію.

 

Урок « Я досліджую світ»

Тема .Державні та народні символи України»

         1. (Конструювання  з ЛЕГО Державного Прапора та Державного Герба України.)

2.Вікторина «Моя Україна» з цеглинками ЛЕГО.

(Дітям пропонується три варіанти слів- малюнків . Вони не відповідають вголос ,

а беруть цеглинку  відповідного кольору., відповідаючи на наступне питання –

прилаштовують цеглинку зверху,якщо відповіді правильні –дитина  побудує

 пірамідку  зпевним розташуванням кольорів)

-Яке місто є столицею нашої держави? (Київ ,Харків ,Дніпро)-червона цеглинка. 
-Який кущ вважають народним символом України? ( Горобина,калина ,ліщина)
 

помаранчева цеглинка.
-Державний Герб України – це... (Тризуб,спис,)- жовта цеглина
-Якого кольору Державний Прапор України? (Синьо-жовтого,синього,жовтого) –

синя цеглинка
-Урочиста пісня нашої держави – це... (Гімн України,вальс,дитяча пісня) – блакитна.
-Як називається символ, який українки одягають на голову? (Вінок,квітка,стрічка)-

зелена цеглинка.

Послідовність кольорів:червона,помаранчева,жовта,синя,блакитна,зелена.

Діти піднімають пірамідку – видно результат за кольорами.


Урок  математики

Тема.Додаємо і віднімаємо числа частинами.Порівнюємо величини.

II.Основна частина

3.Первинне закріплення порівняння іменованих чисел.Вправа «Загадковий світлофор».

-Порівняйте іменовані числа.Складіть із LEGO « загадковий світлофор».

Урок математики

Тема.Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3,4

II.Основна частина.

4.Розвиток обчислювальних навичок.Гра «Таємне число»

На дошці 4 цеглини з цифрами.Дітям дається завдання за трьома умовами визначити « таємне» число та показати відповідного кольору цеглинку.

 

3

2

5

4

червоний

жовтий

зелений

синій

Варіанти завдань до поданого шифру кольорів

·        це число менше за 5,більше за 2, воно не 1+2. (це число 4);

·        це число більше 6-4,воно не 2+2,воно менше 6-1.(це число 3);

це число не 3-1,воно більше 7-4,воно більше2+2(це число5);

Немає коментарів:

Дописати коментар