Розвиток креативності молодших школярів шляхом використання конструктора LEGO
Уперше термін «креативність» було
вжито психологом Д. Сімпсоном у 1922 році. Учений вважав, що «креативність» –
це здатність людини відмовитися від стеоретипних способів мислення «здатність до руйнування загальноприйнятого,
звичайного порядку походження ідей у процесі мислення».
Розглядають креативність як:
• загальну здатність до творчості
• властивість
особистості
• здатність особистості
виходити за межі заданої
• процес прояву власної
індивідуальності
• обов’язкову
характеристику представника педагогічної професії
«Креативність – це
цілісний процес генерації ідей, їх розвитку та перетворення на цінності. Цей
процес поєднує в собі те, що люди називають новаторством». Він відзначає
одночасно мистецтво породження нових ідей і науку відточування цих ідей до
стадії відтворення в дійсності.
Використання
конструктора LEGO для розвитку
креативного мислення молодших школярів.
Урок
Навчання грамоти. Письмо.
Робота
над реченням.Вправа «Виростимо речення»
Діти вчаться
:застосовувати отриманні знання про речення;висловлювати думку усно та
письмово.Основні завдання:
·
діти
виконують завдання самостійно або в малих групах;
·
починаютьгру з 1 цеглинки – 1 слова;
·
педагог додає по 1 цеглині,діти по 1 слову;
·
таким чином отримуємо поширене речення.
Наприклад:
Дівчинка.
Дівчинка співає.
Дівчинка співає пісню.
Дівчинка співає пісню веселу.
-Скільки слів у реченні?
-З якої букви пишемо початок речення?
-Як пишемо слова в реченні?
-Який розділовий знак ставимо в кінці речення?
Запис речення в зошит.
Урок « Я досліджую світ»
Тема.Якими бувають тварини?
Гра «Неіснуюча тварина»
Завдання : створити неіснуючу тваринку , придумати про
неї історію.
Урок « Я досліджую світ»
Тема .Державні та народні
символи України»
1.
(Конструювання з ЛЕГО Державного Прапора та
Державного Герба України.)
2.Вікторина «Моя Україна» з цеглинками
ЛЕГО.
(Дітям пропонується три варіанти слів-
малюнків . Вони не відповідають вголос ,
а беруть цеглинку відповідного кольору., відповідаючи на
наступне питання –
прилаштовують цеглинку зверху,якщо
відповіді правильні –дитина побудує
пірамідку
зпевним розташуванням кольорів)
-Яке
місто є столицею нашої держави? (Київ ,Харків ,Дніпро)-червона цеглинка.
-Який кущ вважають народним символом України? ( Горобина,калина ,ліщина)
помаранчева цеглинка.
-Державний Герб України – це... (Тризуб,спис,)- жовта цеглина
-Якого кольору Державний Прапор України? (Синьо-жовтого,синього,жовтого) –
синя цеглинка
-Урочиста пісня нашої держави – це... (Гімн України,вальс,дитяча
пісня) – блакитна.
-Як називається символ, який українки одягають на голову? (Вінок,квітка,стрічка)-
зелена цеглинка.
Послідовність
кольорів:червона,помаранчева,жовта,синя,блакитна,зелена.
Діти
піднімають пірамідку – видно результат за кольорами.
Урок
математики
Тема.Додаємо і віднімаємо числа
частинами.Порівнюємо величини.
II.Основна частина
3.Первинне закріплення порівняння
іменованих чисел.Вправа «Загадковий світлофор».
-Порівняйте
іменовані числа.Складіть із LEGO
« загадковий світлофор».
Урок
математики
Тема.Додаємо
і віднімаємо числа 0,1,2,3,4
II.Основна
частина.
4.Розвиток
обчислювальних навичок.Гра «Таємне число»
На дошці 4 цеглини з цифрами.Дітям
дається завдання за трьома умовами визначити « таємне» число та показати
відповідного кольору цеглинку.
3 |
2 |
5 |
4 |
червоний |
жовтий |
зелений |
синій |
Варіанти завдань до поданого шифру
кольорів
·
це
число менше за 5,більше за 2, воно не 1+2. (це число 4);
·
це
число більше 6-4,воно не 2+2,воно менше 6-1.(це число 3);
Немає коментарів:
Дописати коментар