середу, 7 квітня 2021 р.

 

Формувальне оцінювання,приклади застосування (практичне завдання)

1.Самооцінка в кінці уроку

- Яким було завдання?

- Вдалося виконати завдання?

- Завдання виконано правильно чи не зовсім?

- Завдання виконано самостійно чи з допомогою вчителя?

2.Рефлексія в кінці уроку

- Що запамятав нового ?

- Що з почутого на уроці ти вже знав?

- Що було цікаво ,складно?

- За що можна похвалити себе,однокласника,вчителя?

- Для чого тобі потрібен цей урок?

3.Зворотній звязок. Вправа «Відкритий мікрофон»

- Я знаю.

- Я можу.

- Я роблю.

4. « Чарівна лінійка»(самооцінка роботи в зошиті) На лінійці учні самі вибирають критерій ,за яким хочуть себе оцінити, ставлять відмітку ( можуть ставити відмітку батьки, вчитель)

5. « Світлофор успіху» (робота на уроці)

Червоний- потрібна допомога , сам не впораюсь.

Жовтий – виконав завдання з підказками.

Зелений – завдання виконав правильно,самостійно,працював активно.

6.Зворотній звязок.  « Знаю-Хочу знати-Дізнався»

У стовпчик «З»- поставити плюсик;учні промовляють те , що вже знали з теми. У стовпчик «Х»-чого хотіли дізнатися під час уроку.

У стовпчик « Д»-що дізналися під час уроку.

7.Рефлексійна вправа « Веселка» На дошці прикріплено веселку, на парті у кожного учня 7 кольорів веселки. Кожен учень має право вибрати  кольорову смужечку ,відповідно до того,як він(вона) працювали на уроці. Діти прикріплюють смужки до веселки.

Червона смужка-я не міг(не могла),я не хотів (я не хотіла).

Помаранчева - я хотів(хотіла) це робити, але не вдалося.

Жовта – я робив(робила) з допомогою.

Зелена – я робив(робила), хоча були помилки.

Блакитна – я це зробив(зробила), але не відразу.

Синя – я це зробив(зробила).

Фіолетова – це було дуже просто!

Компоненти формувального оцінювання:

-цілепокладання;

-розробка критеріїв;

-зворотній зв’язок;

-само-, взаємооцінювання.

 

Вчитель, який використовує формувальне оцінювання:

·         Визначає цілі уроку та формулює їх зрозумілою для учня мовою.

      Встановлює разом з учнями критерії оцінювання, тобто те, що буде братися до уваги під час оцінки роботи учня .

      Розрізняє функції підсумкової та формуючої оцінки .

      Використовує ефективний зворотний зв’язок.

      Створює навчальну атмосферу, працюючи з учнями та батьками.

      Може формулювати ключові запитання.

      Впроваджує самооцінку та дружню оцінку.

Немає коментарів:

Дописати коментар