Конспект інтегрованого уроку « Я досліджую світ» та
«Дизайн і технології» 2 клас НУШ з
використанням навчального посібника І.Грущинської, З.Хитрої та Л.Роговської
Вчитель Келеберденко Т.Ю.
Тема. Коли рослини
весну зустрічають? Ніжний бузок.
Мета: простежити за весняними змінами в природі; учити
учнів спостерігати за об’єктами та явищами природи, ознайомити з весняними змінами
в житті дерев та кущів; вчити спостерігати за змінами в житті дерев та кущів
навесні; розвивати спостережливість,прагнення глибокого пізнання природи;
розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної
діяльності;формування ключових та предметної проектно-технологічної
компетентностей,необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного
самовираження.
Обладнання: мультимедійний комплект, підручник, альбом-
посібник « Маленький трудівничок», зразок готової композиції, букет
бузку,паперові серветки, ножиці, клей.
Відео «
Фізкультхвилинка Райдуга» https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI, відео про бузок https://www.youtube.com/watch?v=nlFglZt627U
презентація https://vptx.store/data/CGFD65,
казка про бузок https://www.youtube.com/watch?v=JdU-fppOta8
Хід уроку
I.Організація класу
Створення позитивного психологічного клімату класу.
Характеристика аромату бузку.
-Аромат бузку незрівнянний.Тонкий солодкий аромат
піднімає навстрій і бадьорить. Бузок в Україні є символом свіжості, розвитку і
молодості , весни.
2. Мотивація навчальної діяльності
3. Актуалізація опорних знань
II. Вивчення нового матеріалу
1.
Демонстрація навчальної презентації https://vptx.store/data/CGFD65
Ранкове коло
Програма «
Як себе почуває ненька Україна в прямому ефірі»
Стан рослин
взимку
Зміни
навесні в житті дерев та кущів
Цвітіння кущів верби та ліщини, вільхи та осики
Рухлива
вправа
Запам’ятай.Спостерігай.
Гра « Знайди
зайве»
Календар
весняних змін у житті рослин
Гра « Знайди
відповідність»(з’єднай явище зі світлиною)
Цвітіння
кущів калини,горобини та бузку –
завершення весни, початок літа.
Загадка від
груп
Немов грона винограду,
На кущах квіти цвітуть,
І ліловим своїм кольором,
Літо в гості до нас звуть!
На
листочках там і тут
Фіолетовий салют.
Це в теплий травневий день
Розпускається …
Перегляд відео про бузок
https://www.youtube.com/watch?v=nlFglZt627U
2.Довідничок . Виступ груп,захист робіт, повідомлень про
бузок.
-
Бузок росте більше 100 років.
-
У світі існує близько 2300 сортів бузку, які відрізняються забарвленням та
формою.
-
Батьківщина бузку - Мала Азія, Персія. У Європі вирощується з 16 століття.
-
У французькому місті Грассі виготовляють ефірну олію з бузку для
парфумерної промисловості. Через витратність процесу виготовлення 1 кг її може
коштувати до 100000 доларів.
Легенда
Існує така легенда про походження бузку. Богиня
весни розбудила Сонце і його вірну супутницю Іріс (веселку), змішала промені
сонця із строкатими променями веселки, почала щедро сипати їх на свіжі борозни,
на луки, гілки дерев – і усюди з’являлися квіти, а земля тріумфувала від цієї
благодаті. Так вони дійшли до Скандинавії, але у веселки залишилася лише лілова
фарба. Незабаром тут опинилося стільки бузку, що Сонце вирішило змішати фарби
на палітрі Веселки і почало сіяти білі промені – так до лілового бузку
приєднався і білий.
Казка про бузок
https://www.youtube.com/watch?v=JdU-fppOta8
3.Засвоєння нових знань
Повідомлення теми та мети практичної роботи
Аналіз готового зразка
Поетапне виконання роботи вчителем
Інструктаж з ТБ при роботі з клеєм та ножицями
III. Практична робота учнів.
Фізкультхвилинка « Райдуга» https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI,
IV. Демонстрація виробів
VI. Підсумок
VII. Рефлексія
1.Сьогодні
я дізнався…
2.На
уроці я навчився…
3. Мені
було важко…
4. Мені
було незрозуміло…
5. Тепер
я знаю, що…
6. Мене
здивувало…
7. Я б
хотів дізнатися, чому…
Немає коментарів:
Дописати коментар