неділю, 25 квітня 2021 р.

 

Конспект інтегрованого уроку « Я досліджую світ» та «Дизайн і технології» 2 клас НУШ  з використанням навчального посібника І.Грущинської, З.Хитрої та Л.Роговської

Вчитель Келеберденко Т.Ю.

Тема. Коли рослини весну зустрічають? Ніжний бузок.

Мета: простежити за весняними змінами в природі; учити учнів спостерігати за обєктами та явищами природи, ознайомити з весняними змінами в житті дерев та кущів; вчити спостерігати за змінами в житті дерев та кущів навесні; розвивати спостережливість,прагнення глибокого пізнання природи; розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності;формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей,необхідних для розвязання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного самовираження.

Обладнання: мультимедійний комплект, підручник, альбом- посібник « Маленький трудівничок», зразок готової композиції, букет бузку,паперові серветки, ножиці, клей.

Відео « Фізкультхвилинка Райдуга» https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI,  відео про бузок https://www.youtube.com/watch?v=nlFglZt627U

презентація  https://vptx.store/data/CGFD65,

казка про бузок https://www.youtube.com/watch?v=JdU-fppOta8

 

Хід уроку

I.Організація класу

Створення позитивного психологічного клімату класу. Характеристика аромату бузку.

-Аромат бузку незрівнянний.Тонкий солодкий аромат піднімає навстрій і бадьорить. Бузок в Україні є символом свіжості, розвитку і молодості , весни.

2. Мотивація навчальної діяльності

3. Актуалізація опорних знань

II. Вивчення нового матеріалу

1.     Демонстрація навчальної презентації https://vptx.store/data/CGFD65

Ранкове коло

Програма « Як себе почуває ненька Україна в прямому ефірі»

Стан рослин взимку

Зміни навесні в житті дерев та кущів

Цвітіння  кущів верби та ліщини, вільхи та осики

Рухлива вправа

Запамятай.Спостерігай.

Гра « Знайди зайве»

Календар весняних змін  у житті рослин

Гра « Знайди відповідність»(з’єднай явище зі світлиною)

Цвітіння кущів калини,горобини та бузку –  завершення весни, початок  літа.

Загадка від груп

 

Немов грона винограду,
На кущах квіти цвітуть,
І ліловим своїм кольором,
Літо в гості до нас звуть!

 

На листочках там і тут
Фіолетовий салют.
Це в теплий травневий день
Розпускається …

 

Перегляд відео про бузок

https://www.youtube.com/watch?v=nlFglZt627U

 

2.Довідничок . Виступ груп,захист робіт, повідомлень про бузок.

-         Бузок росте більше 100 років.

-         У світі існує близько 2300 сортів бузку, які відрізняються забарвленням та формою.

-         Батьківщина бузку - Мала Азія, Персія. У Європі вирощується з 16 століття.

-         У французькому місті Грассі виготовляють ефірну олію з бузку для парфумерної промисловості. Через витратність процесу виготовлення 1 кг її може коштувати до 100000 доларів.

Легенда

Існує така легенда про походження бузку. Богиня весни розбудила Сонце і його вірну супутницю Іріс (веселку), змішала промені сонця із строкатими променями веселки, почала щедро сипати їх на свіжі борозни, на луки, гілки дерев – і усюди з’являлися квіти, а земля тріумфувала від цієї благодаті. Так вони дійшли до Скандинавії, але у веселки залишилася лише лілова фарба. Незабаром тут опинилося стільки бузку, що Сонце вирішило змішати фарби на палітрі Веселки і почало сіяти білі промені – так до лілового бузку приєднався  і білий.

 

Казка про бузок

 https://www.youtube.com/watch?v=JdU-fppOta8

3.Засвоєння нових знань

Повідомлення теми та мети практичної роботи

Аналіз готового зразка

Поетапне виконання роботи вчителем

Інструктаж з ТБ при роботі з клеєм та ножицями

III. Практична робота учнів.









Фізкультхвилинка « Райдуга» https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI,

IV. Демонстрація виробів

V. Кошик запитань

VI. Підсумок

VII. Рефлексія

1.Сьогодні я дізнався…

2.На уроці я навчився…

3. Мені було важко…

4. Мені було незрозуміло…

5. Тепер я знаю, що…

6. Мене здивувало…

7. Я б хотів дізнатися, чому…


Немає коментарів:

Дописати коментар